onsdag 19 maj 2010

Smått och gott

Tiden går fort nu tycker jag, hinner inte riktigt med allt man vill...
Isabelle växer och växer, hon har redan blivit 4,5 månad..




En bild från BB, tiden går fort!!
Men minns dagen hon kom, som om de vore igår :)
Helt underbart..
Älskar min familj mer än allt på denna jord, vad vore livet utan min underbara sambo och våran dotter...

Hon fick sin bcg spruta i tisdags, hon var jätte duktigt, visst blev hon lite sur på bvc "tanten" men efter en liten stund gav hon henne ett litet leende iaf..
Om två veckor så kommer hon få 2 sprutor till som hon behöver ha inför semestern..

Längtar tills vi åker på semester, ska bli sååå skönt att komma bort!!

Badrummet, jaa...
Jo Crille och min far kaklade förra helgen, de blev jätte fint..
Nu väntar vi på att resten av kaklet ska komma och golvet..
Men nu liknar de verkligen ett badrum igen :)

Slutet av denna månad ska vi på bröllop. Sen i juni blir de dop, Felicia ska bli döpt, efter de så blir de fest då jag och C fyller sen är de ju midsommar :)
Känns som de kommer vara nått varje helg nu ett tag framöver :)

Nee nu ska jag ta tag i tvätten och fixa lite här hemma, innan vi ska åka till Linda och Felicia på lite kaffe :)

Ha de då bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar