torsdag 20 maj 2010

Blixtrar och dunder :)

Magiska under lalalalalaaaa

Nu kom den efterlängtade åskan, hoppas de blir lite friskare luft ute nu istället för att de ska vara så himla kvavt :)

Ikväll så har vi haft min far på besök och de blev en pizzakväll, Dennis och Ludwig var här också, efter att min far åkt hem så kom Jesper över. Efter ett tag så gick vi ut på gården då C målade ett lager till på bordet han byggt, och vi andra försökte roa barnen, Ludwig sprang runt och vi andra "vuxna" efter.. Isabelle fick ligga och chilla i vagnen..
Vi var ute när de dundra, blixtrade!! Vi gick därimot in när de började regna, dem dropparna som kom fick man ju nästan huvudvärk av hehe :)

Efter att ha "slängt" ut folket hehehe så har vi tagit de lugnt framför tv:n
Imorrn blir de en tidigt morgon igen, då min far och bror kommer.. Pappa ska fixa taket i badrummet och Crille och bror min ska göra en ordentlig garagerensning och skylinen ska få sig en tvätt :)
Jag hmm vad ska jag göra imorrn då, hålla mig borta kanske hehe!!!
Nee nu ska lillan ha en "flarra" sen blir de sängen...
Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar