onsdag 26 maj 2010

Hej hopp

Denna vecka har varit lite annorlunda, Crille jobbar nu mer i Örebro :)
De är så himla skönt att ha honom hemma igen, mysigt om inte annat.
Denna vecka har varit båda lugn och stressig hittills :)
Helgen som var så fixade vi hemma i badrummet och garaget, söndag kväll så åkte vi till L, E och S och åt lite mat och hade de trevligt.
Måndagen var lugn och skön, jag och Isa var hemma och sen åkte vi till mormor och morfar en sväng...
Tisdag var jag och Tessan iväg och storhandlade, Isabelle fick vara med morfar...
Idag onsdag var de rätt lugnt, spenderade halva kvällen hos L, P och F...
Imorrn därimot är de fullt upp, då ska ja och Tessan med barn tror jag till mberg och kolla in Megatore och Mediamarkt och vi kommer in :) misstänker att de inte bara är vi som tänkt åka dit hehehe
Sen ska vi hämta hem resterande kakel och golv äntligen :) sen har vårat duschpalats kommit som ska hämtas...Nu är de inte långt kvar tills vi har ett badrum :)
Nee nu ska ja ta Isabelle och sen ska vi sova
Godnatt

2 kommentarer:

  1. när ska ni till mediamarkt?? Jag har ju tackat ja till den jäkla babykonserten, men jag vill ju oxå dit! =) Om man kommer in :P

    SvaraRadera
  2. Ja vi var där imorse, vi åkte runt 9 de var mkt folk men ingen kö på mediamarkt, men megastore fick vi stå i kö typ en kvart :)
    Fyndade faktiskt en kamera och en videokamera :)

    SvaraRadera